torsdag 26 januari 2012

Lediga dagar...

Den här veckan är min lugna vecka,vilket innebär att jag bara arbetar en natt.
Riktigt underbart att bara rå om sig själv på dagarna,promenera med hundarna och vara ute och rida...
Det är sådana dagar som är sådär extra härliga,då jag verkligen inte ångrar en sekund att vi bosatte oss på landet!
Andas frisk lantluft,skogen utanför dörren,lugnet,ingen trafik...Jag älskar det<3
Hoppas att alla får uppleva den känslan någon gång och tar tillvara på den,stanna upp och njut!
Alla årstider har sin charm,nu på vintern är det helt underbart att komma ut i skogen,rida eller promenera.
En vindstilla dag,lite vitt på marken,ett par minus....

1 kommentar:

  1. Så fina bilder :)

    Jag visste inte om att du hade en blogg, men nu vet jag :))

    kram kattis ( Orres morsa )

    SvaraRadera