lördag 7 januari 2012

Jobbhelg....

Går snart på fjärde natten...börjar känna mig lite seg,men nu är det bara den här natten kvar,sedan ledig två....

Som tur är älskar jag mitt jobb!Jag arbetar i nattpatrullen,som undersköterska och skulle inte kunna tänka mig något annat just nu.Det ger så oerhört mycket att arbeta med människor<3

Annars är det mycket tankar kring den nya hunden som snurrar.Nu är det nära!Mindre än en vecka kvar tills han flyttar hem till oss.Det ska bli jätteroligt att börja om igen,med uppfostran och träning :0) Jag hoppas det är en arbetsvillig liten krabat,jag har valt,för förhoppningarna är stora!
Till våren väntas valpkurs,i ny klubb,sedan förhoppningsvis fortsättning i de andra klasserna!
Jag hoppas den lille har ärvt arbetsglädjen från sin far,då lär det bli skoj!

Atlas och jag har tränat upp till klass tre och tävlat upp till klass två.Han (och jag) älskade det!


                                                            Min fina Atlas<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar