fredag 17 februari 2012

Jag älskar vintern<3
(Iallafall om det är som de senaste dagarna,ett par minus och sol)
Det är så vackert,med snö på träden,rent och fräscht med nysnön...skönt att slippa leriga barn,hundar och hästar.

Den här helgen är det arbete som gäller.
Jag är allt utom pigg,pga. mycket struligt schemaarbete,vilket har inneburit alldeles för lite ledighet,tidiga mornar med barnen och alldeles för lite sömn.
Den enda baksidan med att vara valpägare för mig,är just detta,det är svårt att sova tillräckligt,efter en natts jobb.
Imorgon hoppas jag dock att jag kan få ta igen några timmar,då familjen är ledig och hemma...då behöver inte jag tänka på djuren under några timmar.

Nu är det verkligen inget gnäll,utan mer ett konstaterande.Jag ångrar inte en sekund något av mina djur!De betyder så otroligt mycket för mig<3
Dessutom vet jag ju att det blir bättre...det här är en övergångsperiod och det var jag fullt medveten om när jag tog beslutet att skaffa Mascot<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar