tisdag 7 februari 2012

Beslutsångest...

Vet inte riktigt hur jag ska göra med hundträningen?
Vilken klubb ska man välja?
Jag har tidigare tränat på SHK i Torshälla och det har varit jättebra!
Frågan är om man ska fortsätta där,eller byta till något annat?

På SHK har jag aldrig blivit illa bemött,pga att jag har blandraser,vilket jag tycker är viktigt.Alla hundar är lika mycket värda i min mening,oavsett ras!
Huvudsaken är att ägaren tar väl hand om hunden och att man vill jobba med sina djur och uppfostra dem väl....
Mina hundar är inte mindre värda för mig,bara för att det inte är en schäfer,dobberman eller någon annan renrasig.

Ska man då stanna kvar i samma klubb,eller vidga vyerna och byta till någon annan?
Usch,vad svårt...

Måste sätta mig och surfa runt på de olika klubbarnas hemsidor och väga för och emot,så får vi se hur det blir...men det måste göras nu,för snart drar valpkurserna igång!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar