måndag 5 mars 2012

ÄNTLIGEN!

Det har inte varit speciellt lätt att bestämma sig för vilken klubb jag skulle välja och när jag väl bestämt mig,så verkar det som om de inte ska ha någon valpkurs?
Jag har mailat och ej fått något svar,så tillslut bestämde jag mig för att gå tillbaka till min gamla klubb.När jag väl gjort det,visade det sig att kursanmälan skulle varit inne för länge sedan och att valpkursen var full.....

Jag tog en chansning och ringde till ordföranden,men han kunde inte lova något,utan gav mig namnet till hon som skulle hålla i valpkursen.
Jag har ringt som en tok på em och tillslut svarade hennes man.Det visade sig att hon låg däckad/sjuk.
Han lovade att framföra mitt ärende och efter någon timme fick jag ett sms att jag hade fått en plats i hennes grupp :0)
Det kör igång redan på torsdag,så nu ska jag ladda med något riktigt smaskigt hundgodis!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar